WOODWARD: FINANČNĚ SE NÁM DAŘÍ LÉPE, NEŽ JSEM OČEKÁVALI
Tento týden se setkala dozorčí rada Manchesteru United s hlavními sponzory klubu, aby zhodnotili finanční výsledky hospodaření za poslední čtvrtletí.
Celkový příjem klubu z Old Trafford se na konci sezóny odhaduje na 570 milionů liber a poslední zúčtování proběhne na konci června, takže tato cifra ještě bez pochyb může vzrůst. Týmu Josého Mourinha se i vzhledem k výsledkům a postavení v anglické ligové soutěži ekonomicky velmi daří. United měli stanoven odhad příjmů za tuto sezónu na hranici 560 až 570 milionů liber, ale podle třetího čtvrtletí tato částka vzroste o dalších 30 milionů liber. A to vše i bez účasti klubu v prestižní Ligy Mistrů. Jinak řečeno - Manchester United vydělává tolik peněz jako přední evropské velkokluby, jako například FC Barcelona, nebo Bayern Mnichov, které v posledních ročnících patří mezi absolutní špičku.
Současný ročník zhodnotil i výkonný ředitel Manchesteru United Ed Woodward: "Pomalu se blížíme ke konci sezóny a já jsem nadšený, protože jsme získali už dvě trofeje a stále máme před sebou soutěž, ve které můžeme získat třetí trofej ve finále Evropské Ligy. Je to jediná trofej, kterou klub nikdy nevyhrál. Náš finanční profit je mnohem lepší než jsme očekávali. Všichni se soustředíme na závěr sezóny, kterou chceme ukončit silně jak na hřišti, tak i mimo něj. "
Za třetí čtvrtletí ke konci března byl příjem klubu za toto období 127,2 milionů liber. Příjmy z televizních přenosů činily 31,4 milionů liber, což je nárůst o více než 12,9%. Woodward přiznal, že interakce na sociálních sítích byla ve třetím čtvrtletí až z poloviny tvořena ve spojitosti s Manchesterem United, což je neuvěřitelné číslo. Až polovina fotbalových fanoušků ve světě na sociálních sítích vyhledává, označuje, nebo jinak řečeno doslova kliká na odkazy spojené s Manchesterem United. A to v rámci všech anglických klubů. Rovněž se vyprodali rekordní rychlostí "season tickets" pro příští ročník 2017/2018.
"Celosezónní vstupenky pro příští ročník jsme vyprodali o tři týdny dříve než loni. Za třetí kvartál jsme měli na sociálních sítích až přes 50% podíl ze všech klubů Premier League a to je ohromné číslo. "
zdroj: devilpage.cz