SOLSKJAER PŘED ZÁPASEM PROTI LEEDSU UNITED

24.04.2021 13:58

Manchester United po hektickém týdnu plného zpráv spojených s kauzou Evropské Superligy cestuje v rámci 33. ligového kola Premier League do Leedsu.
https://assets.manutd.com/AssetPicker/images/0/0/15/15/986915/Screenshot__94_1619182576798_large.jpg
Ole Gunnar Solskjær musel odpovídat na otázky týkající se vytvoření ESL, která nakonec vyvrcholila velkým fiaskem a vzpourou fanoušků 'BIG6'. Nor přiznal, že nikdy nebyl zastáncem této myšlenky. Podle více informací se měl Solskjær o těchto plánech dozvědět jen pár minut před úvodním hvizdem hlavního rozhodčího v uplynulém zápase s Burnley. Trenéři a hráči o tom doposud nevěděli.

"V první řadě mě velmi těší, že fanoušci vyjádřili svůj názor a my jsme si je vyslechli. Poměrně matoucím způsobem celá situace spojila fotbalovou komunitu. Podle mého názoru je to velmi důležité a jsem za to rád. Sám jsem fanouškem a přijde den, kdy se vrátím a podívám se na zápasy Manchesteru United. Nelíbil se mi koncept Superligy. Musí to být založeno na sportovních zásluhách. Chci si zasloužit právo hrát v Evropě. Vím, že jsme v Evropě dlouhá léta průkopníky, pokud se vrátíme do dob Busby Babes. Chceme mít opět úspěšnou sezónu v evropských pohárech. Jeden z mých největších večerů bylo něco, na čem jsme velmi tvrdě pracovali. Abyste se tam dostali, báli jsme se neúspěchu, nelze vám pouze kvůli názvu zaručit místo. Musíte pro to tvrdě pracovat. "

"Vždy jsem cítil a věřil, že byste měli opustit svou komfortní zónu, bát se selhání. Motivuje vás, nutí žít na hraně. V Superlize by tomu tak nebylo. Jsem rád, že všechny kluby přiznali svou chybu. Byl to špatný nápad včetně toho, jak byl oznámen. Mluvíme o návratu fanoušků na stadiony a dostali jsme tuto zprávu. Těšíme se na návrat našich fanoušků v posledních dvou zápasech této sezóny a najednou jsme z toho neměli radost. Na Old Trafford máme transparent, který říká, že fotbal bez fanoušků není nic. Cítili jsme to poslední rok. Byl to těžký rok a teď, když jsme se je chystali je přivítat zpět, jsme dostali něco takového (ESL). Přípravy na zápas proti Leedsu United byly trochu odlišné, ale tak to je v tomto byznysu a v tomto klubu. Manchester United je největší klub na světě, chceme být součástí evropského fotbalu. Moji hráči to předvedli v minulé sezóně, byly vynikající. "


Záleží majitelům na Manchesteru United?
"Řekl jsem, co jsem řekl o Superlize. Jsem rád, že majitelé přiznali, že se mýlili. S klubem a vlastníky jsem měl vždy dobré pracovní vztahy. Povídáme si a poslouchají mé názory. "
https://assets.manutd.com/AssetPicker/images/0/0/14/216/972912/IMG_0193_20210404929228861617721728135_xlarge.jpg
Hlas fotbalových fanoušků
"Fotbal bez fanoušků je nic. Musíme je poslouchat. Každý tento týden vyjádřil svůj názor. Součástí mé práce je i rozhovor s fanoušky a ukázka, že chceme být lepším týmem. "

Konec Eda Woodwarda
"Fotbal je emotivní. S Edem jsem měl v práci velmi dobré vztahy. Musíme jít dál bez něj. Budu pracovat pro Manchester United, pokud to bude klub chtít. Doufám, že tuto sezónu ukončíme úspěšně. Ed by byl toho součástí. "

Konverzace s protestujícími fanoušky v Carringtonu
"Fanoušky budu vždy poslouchat a myslím si, že bylo správné rozhodnutí poslechnout si je ve čtvrtek. Vedli jsme dobrý rozhovor, klidný rozhovor. Bylo to dobrých 10 minut a jsem rád, že se to podařilo. "

Odvěká rivalita s Leedsem
"Bohužel, na stadionu nebudou žádní fanoušci. Plně se soustředíme na náš zápas. Fanoušci Manchesteru United a Leedsu United proti sobě vždy soupeřili. Konkurence s Leedsem je pro mě velmi důležitá. Hrál jsem velké zápasy proti Leedsu. Těšili jsme se na tyto duely. Nyní se cítím stejně. Leeds už ukázal, čeho je v této sezóně schopen. "

Výhra v prvním zápase
"Setkání začalo neuvěřitelně dobře. Výsledek 6:2, ale neříká celý příběh. Takový výsledek tentokrát neočekávám. Rozdíl mezi těmito dvěma týmy nebyl čtyři góly. Namísto toho jsme byli zničující, efektivní a David udělal několik důležitých zásahů. "

https://assets.manutd.com/AssetPicker/images/0/0/15/14/986749/Training_22_04_2021_56_20210422115554391619176159099_xlarge.jpg

zdroj: devilpage.cz