JANUZAJ HRDÝ NA NOVÉ ČÍSLO

17.08.2014 15:06

Adnan Januzaj si cení důvěru vedení, že dostal legendární číslo 11.

Mladý Belgičan tento týden dostal nové číslo. A ne ledajaké, ale rovnou legendární jedenáctku po Ryanu Giggsovi. Chvíli se sice spekulovalo, že by měla být vyřazena, ale sám Giggs tyto spekulace popřel a nyní má nového majitele. Věřme, že je ve správných rukou.
"Je to pro mě a mou rodinu velká čest. Jsem šťastný, že mi klub prokázal takovou důvěru. Samozřejmě cítím určitý tlak, protože tento dres přede mnou nosil Ryan Giggs 20 let. Ale samozřejmě mě to i velmi těší. "

Januzaj nastoupil do sobotního zápasu trošku dříve, než očekával a přiznává, že ještě není v top kondici.
"Stále toho nemám dost natrénováno. Vytvořili jsme si několik dobrých šancí, ale nedokázali jsme skórovat. Ale netřeba se znepokojovat, v dalším zápase to bude určitě lepší. Co mě nejvíc těší, jsou fanoušci, byli neuvěřitelní a stáli za námi během celého zápasu. "

K předání čísla jedenáct novému majiteli se vyjádřil i Garry Neville, když na Twitter napsal:
"Januzaj dostal číslo 11 - velká zodpovědnost, ale já věřím, že na to má. Bude z něj skvělý hráč. "

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zdroj: devilpage.cz